This is a glowing text

keskiviikkona, maaliskuuta 21, 2007

Ruotsinterveisiä

Hei

Täällä sitä ollaan Ruotsin maalla. Retki tänne on sen takia, että olen astuttamassa Ritaa Mossen Jockilla. Koska Ritalla taitaa progetestin tuloksen vastaisesti olla parhaat päivät vasta edessäpäin, jätän Ritan tänne ja tulen Suomeen odottelemaan ja töitä tekemään. Haen Ritan sitten takaisin, kun homma on hoidettu. Kun nyt kerran ollaan täällä, missä on upeat treenimahdollisuudet, niin pitäähän sitä tietty vähän treenatakin. Rita on siis saanut paimennella useita kertoja päivässä ja Mosse on antanut minulle hyviä vinkkejä treeneihin. Lisäksi ollaan keskusteltu tosi paljon paimenkoirakokeiden säännöistä, kilpailemisesta, koiran kouluttamisesta, lampaista jne. jne. Olen taas nähnyt upeita paimenkoiria, kun olen katsellut kun Mosse kouluttaa sekä vanhoja että nuoria koiriaan. Tuosta huippuohjaajan katselemisesta on tosi paljon hyötyä, kun samaten voi heti kysellä miksi missäkin kohdassa toimitaan mitenkin, hahmottuu kokonaiskuva helpommin. Jock paimentaa tosi upeasti. Olen entistä iloisempi, että valitsin Ritalle juuri Jockin. Odotan noista pennuista tosi paljon. Kaiken kaikkiaan loistoreissu jälleen kerran.