This is a glowing text

perjantaina, toukokuuta 02, 2008

Sivujen päivitys

Nyt sitten mun koneesta lähti FrontPage2002, jolla olen päivittänyt kotisivuja. Näin ollen homma on nyt sellainen, että nuo kotisivut ei päivity ennenkuin saan kotikoneeseen FrontPage ohjelman. Tätä blogia ja keskustelufoorumia sen sijaan voi käyttää entiseen malliin.

Mietin, josko uudistais koko kotisivujen ulkoasun nyt samalla rysäyksellä. Pitänee miettiä.

Muuten käykö täällä blogissa ketään sellaista, joka osais kertoa mulle miksi aina kun nämä mun kotisivut avaa ilmaantuu tollanen mainossivu, jonka joutuu klikkaamaan pois. Itse en kyllä tiedä mistä sellanen on ilmaantunut ja miten sen saa pois.

5 Comments:

At 02 toukokuuta, 2008 18:42, Anonymous Anonyymi said...

heippa!

oletko kokeillut NVU:ta? Itselleni kävi muutama vuosi samoin, eli Frontpage jäi vanhaan koneeseen. NVU on ilmaiseditori, ja tosi helppokäyttöinen.

t. Tiina Mahnalasta

 
At 02 toukokuuta, 2008 18:45, Anonymous Anonyymi said...

NVU:ta on mulle ehdotettu. Olis kiva nähdä jotkut hyvin tehdyt sivut sillä. Nyt on kuitenkin niin onnekas tilanne, että taidan kuitenkin saada erään ystävällisen ihmisen ansiosta sen FrontPage ohjelman kotikoneeseeni. Toivottavasti asennus onnistuu ja homma toimii sen jälkeen. Pidetään peukkuja.
Päivi

 
At 05 toukokuuta, 2008 08:35, Anonymous Anonyymi said...

Ja tosta mainoksesta; se tulee varmasti kotisivutilan tarjoajan (palvelimen) puolesta, siis sieltä missä sun kotisivut sijaitsevat. Usein ainakin ilmasilla kotisivutilan tarjoajilla tulee kaupan päälle mukavia mainoksia... ..

Joskus ne pystyy laittamaan pois, joskus ne ovat "pakollisia"...Tällainen käsitys mulla on, korjatkaa jos olen väärässä! :)

terkuin Riikka (&Skippy)

 
At 05 toukokuuta, 2008 11:54, Anonymous Anonyymi said...

Moi
Mulla on kyllä ihan maksettu kotisivutila (ja paljon maksoikin). Pitäisköhän asiaa nyt sitten kysäistä sieltä kotisivujen tarjoajalta?
Päivi

 
At 05 toukokuuta, 2008 13:17, Anonymous Anonyymi said...

Moi
Sain just kuulla, että se mainoksen ilmestyminen johtuiskin tuosta täpästä, jonka kautta pääsen vähän katsomaan mistä päin ihmiset käy mun sivuilla. Sama ongelma tuntuu olevan suunnilleen kaikilla, joilla tuo sama täppä on koneella.
Saiskohan sen jotenkin pois muutoin kun luopumalla koko täpästä?

 

Lähetä kommentti

<< Home