This is a glowing text

torstaina, elokuuta 14, 2008

Lomat loppu

Nyt on sitten lomat pidetty. Tai no, onhan mulla vielä muutama viikko jäljellä, mutta niitä säästellään tuonne myöhempään, kun pennut on vähän isompia ja vaatii enempi huomiota. Nythän on tosi helppo aika pentujen kanssa. Rita hoitaa ne superhyvin eikä mun tarvii tehdä muuta kuin ruokkia ja ulkoiluttaa Rita hyvin. Matti ja Maija on kasvaneet hurjaa vauhtia ja ovat kyllä aika punkeroita. Kävelyharjoituksia tehdään ahkeraan ja tänään irtosi jo maha maasta ja muutama huojuva askelkin onnistui hyvin. Silmät aukeaa hetkenä minä hyvänsä ja selvästi alkaa kuulokin jo pikkusen toimia. Yritän ehtiä muutaman kuvan napsimaan jossain välissä. Nyt on niin paljon töitä (olen etätöissä), että pitää alkaa työvuorta purkamaan. Tosin tänään tulee telkusta olympiakisojen kouluratsastusta ja silloin pidän ruokapaussin.

Villen ja Piskin kanssa olen kovasti treenannut iltaisin. Hyvin menee, mutta menköön.